6 סיבות שמדרבנות להזמין חופשה משפחתית בטבריה

לא סתם חוברו כל כך הרבה שירים על הכנרת, זהו אחד המקומות היפים והקסומים בישראל. כל מי שנוסע לטבריה מכיר את התחושה הנפלאה שעוטפת את כולם כאשר במהלך הנסיעה מתקרבים לאגם הכחול ופתאום באחד הסיבובים הוא נגלה במלוא הדרו וכולם נדהמים מיופיו של האגם הכול כך מיוחד במיוחד כשהוא עולה על גדותיו לאחר העונה הגשומה.

בתי מלון בטבריה

עיר הנופש מציעה כמה בתי מלון איכותיים ומתוחזקים והמשפחה נהנית מהחדרים היפים, הבריכה הנהדרת ומתקני הספא להירגעות מלאה.

אפשר להישאר במלון לפחות יום אחד כדי להרגיש חופשה אמיתית, ללא צורך בהכנת אוכל או בטיפול באין ספור עניינים משפחתיים. פשוט ליהנות מזמן השלווה שהמשפחה כה זקוקה לה.

הרמה הקולינרית בחדרי האוכל ובמסעדות בעיר היא גבוהה מאד ואפשר ליהנות מהיצע נרחב של חוויות גסטרונומיות בסגנונות שונים כמו מזרחי, איטלקי, אסייתי ומאכלי דגים ממי הכנרת ועוד.

קראו עוד על חופשה בצפון עם ילדים



Booking.com

חופשה בכנרת

אחת הסיבות העיקריות להגעה לחופשה בטבריה היא כדי להשתכשך במי הכנרת, ליהנות מהשחייה ומהספורט האתגרי בחופים מסוימים כמו בננה, מצנחי רחיפה, אופנועי ים ועוד. אפשר לצאת לשיט בין החופים בספינה גדולה או בסירת מרוץ, כמו במסלול עין גב לטבריה ובחזרה.

אטרקציות סביב הכנרת

קיימים מקומות מעניינים רבים סביב הכנרת וכל משפחה בוחרת את הדברים שמסקרנים אותה. אפשר לבקר בקיבוצים השונים ולהיחשף לדרך החיים שלהם, לבקר בכנסיות כמו טבחה, ובאתר הטבילה ירדנית הסמוך לקבוצת כנרת, בבית הכנסת העתיק בכפר נחום, בקבוצת כנרת בקברים של המשוררת רחל והמשוררת נעמי שמר, או לטפס על הר ארבל.

אפשר ליהנות בכל יום מטיולים אחרים סביב הכנרת ולשלב זאת עם הגעה לאחד המפלים השוצפים כמו מפל סער. עולים במדרגות ונחשפים לזרימה העצומה ונהנים מהמים שמשפריצים על כל המטיילים.

אחת האפשרויות הנוספות היא לעלות לרמת הגולן להבין את גודלו העצום של מרחב זה, לבקר באנדרטאות ובבונקרים מימי מלחמת ששת הימים ולראות עד כמה קרוב הגבול שלנו עם כל המדינות הגובלות אתנו, או ליהנות מיום כיף בחמת גדר, לשבת במי הגופרית החמים ולצפות בתנינים הרבים שרובצים בשמש.

עוד על חופשה משפחתית בצפון

חמי טבריה

זרמי המים החמים אשר בוקעים ממעמקי האדמה הם חוויה אדירה. אפשר לשבת במעיינות החמים ולתת לגוף ליהנות מהמים החמים שמשפרים את קצב זרימת הדם בגוף, דבר שמוסיף המון בריאות לכל אחד מהנופשים.

נהר הירדן

בימים חמים כיף להגיע לנהר הירדן, במקומות שבהם אין מים רבים אפשר ללכת לאורכו של הנהר וליהנות מההליכה הכיפית או להצטרף לשיט אבובים, שיט קיאקים ואטרקציות נוספות המוצעות לנופשים.

חופשה משפחתית בטבריה היא הזדמנות נפלאה לשלב בין חופשה אמיתית לבין ביקור בהרבה מאד מקומות מרתקים בסביבה.

אל תפספסו את המפלים בצפון

Booking.com

כתיבת תגובה